10 oktober 2011

Aertery gaat voor de Social media

De afgelopen jaren is het belang van de sociale media binnen de Nederlandse cultuur toegenomen. Hiermee is de Nederlandse consument koploper in het gebruik van sociale media (Comscore, 2011). Twitter, Facebook en LinkendIN zijn na Hyves de meest gebruikte social networks onder de Nederlandse bevolking.
Deze explosieve groei in sociale media gebruikers is Aertery niet ontgaan. Als innovatief bedrijf zal Aertery als één van de eerste starten met een sociale media strategie. Deze aankondiging is hiervan de eerste verwoording ten aanzien van de nieuwe strategie.
Via een uitgebalanceerde combinatie van verschillende sociale media kanalen zal Aertery u meer bewust maken over risico’s, verbeterpunten en mogelijkheden ten aanzien van u werkkapitaal. Bij ieder bedrijf is namelijk winst te behalen in  debiteuren, incasso en cashflows. Vraagstukken over werkkapitaal staan bij iedere werknemer op de agenda; “money makes the world go round”. Vandaar dat de publicaties nuttig zijn voor zowel CFO’s als lagere posities binnen een onderneming.
Om gebruikers aan te spreken zal er gebruik gemaakt worden van Facebook, Twitter en LinkendIN. Tevens zal er gebruikgemaakt worden van een Aertery Blog, hierop zal de nodige achtergrond informatie verschaft worden. De Aertery Blog zal hierdoor tevens gebruikt worden als databank, hierop kunnen geïnteresseerde reeds gepubliceerde artikelen bekijken. Dit archief kan door de huidige klanten gebruikt worden om financiële vraagstukken op te lossen en kan beschouwd worden als een extra gratis service.
De komende periode zal er hard gewerkt worden om deze database tot stand te laten komen. Wij als Aertery zijn er van overtuigd dat deze service iets extra’s brengen binnen u huidige organisatie. Wanneer u een suggestie heeft ten aanzien van dit artikel of over de werkzaamheden van Aertery in het algemeen, aarzelt u dan niet om te reageren door bijvoorbeeld een reactie te plaatsen op de blog of een mail naar: info@aertery.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten